onsdag 20 november 2013

Bantningstips!

Jag har äntligen fått tillbaka aptiten och lusten att laga mat igen efter skilsmässan. Och det är tur! 7 kilo minus på 6 veckor är lite för mycket även fast det är skönt att få plats i byxorna igen. När jag tidigare träffat nyskilda människor, som gått ner mycket i vikt har jag trott att de medvetet bantat för att ge sej ut på "marknaden" igen, men kanske är det inte så för alla.

Efter detta korta resonemang kan jag komma till en slutsats. Alltså, om du vill gå ner i vikt. Strunta i 5:2, viktväktarna, LHCF och träning, skilj dej istället! Du rasar i vikt och muffinsmagen är snart putsväck! ;)


Annars längtar jag väldigt mycket efter långledigheten som börjar på fredag. Då ska jag påbörja renoveringen i min nya lya. Idag var jag där en stund och jag fick verkligen knyta händerna hårt för att hålla mej ifrån tapeterna. Förlänga ett ben på ett halt fällbord som ska målas om hann jag dock innan jag vände hemåt för att sova en stund innan sjätte natten med nattpatrullen.

Kram till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar