lördag 30 november 2013

Trevlig helg!

Det måste varit en ande riktigt i mekartagen. Hela startmotorn var kaputt på pappas bil och behövde bytas. Nu är det gjort på verkstad och ordningen är återställd igen! :)

Annars går helgen fort som bara den! Igår kom jag från Trangången vid halv åtta tiden och innan jag gick in tände jag i bastun. Strax dök grannarna upp och jag fick sällskap. Den blev en sen natt med mycket vin, och det plus värmen i bastun gör att huvudet dunkar rejält idag, så pass att jag fick ta mej en liten tupplur på eftermiddagen.

Nu är jag nyvaken och nyduschad, fräsch som en nyponros, och på väg mot nästa partaj. Min bror och hans familj och jag ska till mamma och pappa på middag och där, där är det alltid trevligt! :)
Ha en härlig lördagkväll!! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar