fredag 27 december 2013

Ett tag sen sist

Julaftons eftermiddag blev så trevlig hos Hanna och Patrik. I väntan på lillasyster Elin och Niklas drack vi glögg och såg Kalle Anka. Sen blev det julbord med massor av goda fiskrätter, Hanna kan sin sak. Därefter julklappsöppning och julklappsspel som utföll lite orättvist minst sagt. Vårat värdpar gick nästan lottlösa ur spektaklet, Hanna fick bara en ynka slaskjohan som vinst medan Elin och Niklas roffade åt sej ordentligt.

Sen blev det jobb och nu, nu är jag åter igång med renoveringen av Trangången. Efter en idé från pappa bestämde jag mej för att måla tapeten i hallen och det blir faktiskt riktigt bra. Och det var ju ett perfekt projekt medan jag väntar på tapeterna jag beställt till sovrummet.

Snart så är det dags att flytta hit på allvar. F.d gubben och jag har enats om vilka saker jag kan ta från huset. Ska bli skönt med en riktig säng igen!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar