fredag 31 januari 2014

Hej igen bloggen! :)

Vi hade en trevlig kväll igår och thaigrytan fick som vanligt godkänt. Alla som kommer första gången på mat får smaka den och det är ju rätt bra för då kommer dom kanske tillbaka och äter igen om jag har tur!

Efter en så mysig kväll sov jag riktigt gott och väl var väl det. I morse när jag vaknat till lite var det bara att "spotta i nävarna" och skotta fram cykeln för att bege mej mot huset i Harg för att skotta och se till det lite. 7 km med blandat cyklande och promenerande, beroende på väglag, dryga halvtimmen skottning och sen återigen 7 km för att komma hem igen. Får väl tänka positivt! Frisk luft får jag och gymkort behöver jag i varje fall inte köpa för att hålla mej i form. Skottning, cykling, trappspringande på jobbet och yoga håller mej i topptrim! :)

Ikväll blir en lugn kväll med tvättstugan bokad! Jag vilar inför morgondagen. Då kommer nämligen en annan god vän hit. Det blir mat med vin och övernattning! Jo, då jag bjöd på thaigryta första gången!

Ha nu en riktigt bra helg och kör försiktigt i snöstormen! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar