söndag 5 januari 2014

Sjukstuga!

Natten mellan torsdag och fredag kroknade jag alldeles på jobbet. Tack vare goda och snälla arbetskamrater som pysslade om mej och hela tiden undrade hur jag mådde kunde jag stå ut till morgonen. Efter cykelturen hem har det sen blivit nästan två hela dagar i sängen med feber, snor och ont i halsen. Vid lunch på fredagen släpade jag mej upp och ringde Flugger för att kraxa fram att jag skulle komma en annan dag och hämta tapeterna jag beställt till sovrummet. "Jo, jag kan höra att det kommer att dröja några dagar", fick jag till svar.

Idag kämpade jag mej upp ur förkylningsträsket och åkte iväg för att hämta tapeterna. Jag blev så sugen på att tapetsera, så nu är väggarna slipade och färdiga för tapetsering...imorgon är det dags. På söndag ska det vara klart för då kommer efterlängtade sängen hit!

Nu pusselbyggande och Sverige-Finland på radion. Heja Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar