tisdag 18 februari 2014

En stor dag idag!

Idag är en stor dag!! Vår äldsta dotter fyller 25 år. Stort GRATTIS på dej! På lördag blir det paket!

Tänk vad tiden går! Ibland känns det som det var igår när hon var liten. Det var en mysig tid med bokläsning, utflykter, bak, stök och lek tillsammans. Det har varit härligt att få vara hemma så mycket tillsammans med barnen. Jag har förlorat mycket på att jobba 65% natt, pensionen kommer att bli kass och karriären har aldrig blivit av. Men faktiskt tror jag att vinsten har varit större än förlusten!! Jag hade verkligen tid och ork att njuta av en underbar tid ihop med ungarna! :) Nu ser jag fram emot stort 25-års kalas på lördag! :)

Annars fortsätter livet att rusa på. Igår var det meningen att jag skulle till mamma och pappa för att boka en resa till sommaren och äta middag. På förmiddagen ringde larmcentralen, så det blev extrajobb istället. Lite kaffe hann vi dock med och bokningen av resan i sommar är klar. Vi kommer bl a att åka till området kring Sognefjorden i Norge. Det ser jag verkligen fram emot och jag är så glad att jag blev inbjuden att följa med!

Bl a ska vi bo här i tre nätter...Skjoldens vandrerhjem.

Och idag då hann jag bara sova några timmar efter natten innan larmcentralen ringde och frågade om jag kunde jobba i natt också. Det var bara att dra täcket över huvudet och somna om igen. Och nu är det snart dags att ge sej av mot brandstationen, men först har jag några paket att slå in. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar