tisdag 25 februari 2014

Hej bloggen!

Sovit som en stock idag och det var så skönt så. På eftermiddagen har jag pratat i telefon mest hela tiden. Längst var samtalet med min 90-åriga mormor. Både hon och jag gillar att prata och ideligen när vi redan sagt hejdå kommer vi på något nytt att "babbla" om. Fredag eftermiddag blev i varje inbokad för kaffe och semla på Brandkärrsvägen. Det ser jag fram emot! :)

Efter alla samtal klämde jag in ett yogapass också. Jag har börjat med lite nya övningar för att stärka nedre delen av ryggen som jag vet är en svag punkt oss mej. Jag är verkligt glad att ingen ser mej för det är minst sagt lite besvärliga övningar. ;)

Och nu, nu sitter jag här i mitt kök och bloggar en stund med en kopp kaffe och några tända ljus. Jag håller också på att lägga upp en plan för de närmsta dagarna. Ungarna åker till Istanbul på torsdag för att hälsa på sin pappa. Själv får jag fri tillgång till bilen ända till tisdag och mina lediga dagar under den tiden kommer jag att utnyttja för att börja iordningställa huset för försäljningen senare i vår. Om vädret blir bra tänker jag börja med att klippa äppleträdet och kratta lite. Om det inte blir bra blir det nog några rundor till soptippen med gammalt skräp eller flyttning av köksbord från huset till Trangången. Snart kommer nämligen mina 10 glada kollegor hit på tacokväll!

Nehe, nu mot jobbet, men först en liten avstickare till närmsta lösgodisdisk. Får bli lite bilgodis till natten! Kram till er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar