fredag 11 juli 2014

Helt och fullkomligt slut

Två jobbarnätter till har passerat och i morse gick jag av för att vara långledig i tio hela, förhoppningsvis underbara dagar. En del har hänt sen sist, jag har bland annat blivit med bil. Hanna och Patrik har köpt bil vilket innebär att jag nu på heltid har den gamla Skodan som jag här på bloggen brukar kalla "familjebilen". Trots spännband för ihophållning, sprucken framruta, baklucka som alltid går i baklås och diverse andra smärre problem är jag glad för att ha bil. Genast började jag planera och fundera på var jag ska kunna åka och vad jag ska kunna göra.

Idag när jag vaknade började jag med att åka tillbaka till Jogersö för att hyra kajak. Tidigare har jag bara paddlat kanot så lite annorlunda var det med kajak. Annorlunda, men helt underbart. Mycket teknik saknas, men det är bara att fortsätta öva. På tisdag tänkte jag eventuellt ta en längre tur och på torsdag har jag hört mej för om en kajaktur med yoga och gongbad, hoppas bara att det finns plats kvar.

Det här inlägget blir inte längre. Efter en intensiv eftermiddag med kajaktur och ny turfmedalj är jag verkligen helt och fullt fullkomligt slut. Men VÄLDIGT nöjd och glad!!

God natt med er och dröm goda drömmar....kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar