fredag 5 september 2014

Fredagkväll....

Jobbarhelgen väntar efter två lugna dagar på Trangången med tvätt, städning och lite home styling. En något gul garderob och min snygga rödaktiga ytterdörr har målats vita. Garderoben är klar och allt är inplockat igen, ytterdörren däremot behöver några strykningar till innan det vita förmår täcka det röda. Hoppas det blir bra bara!?

Har också påbörjat tillverkningen av 6 virkade bordstabletter som jag hittade mönster till på nätet. Jag älskar att virka framför tv:n på vintern och jag gillar också att pynta med virkade saker. Lite kul är det också att reta barnen som tycker ruskigt illa om virkade alster......fullkomligt omodernt och med riktig tantvarning! ;)

Inte så mycket att orda om detta inlägg. Slutar med att önska er allihop en riktigt, riktigt bra helg med en bild på min ros "Climbing iceberg" som verkligen fått sprutt i rabatten. KRAAAAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar